OXD, la divisió esportiva del Grup, s’encarregarà de promocionar un estil de vida actiu entre clients i treballadors

eu-info-country_enL’esport i l’activitat física contribueixen substancialment al benestar i la salut de les persones, per això la Comissió Europea prepara per segon any consecutiu la campanya Be active que té com a principal objectiu la promoció d’un estil de vida actiu així com potenciar els missatges de tolerància i enfortir el sentiment de ciutadania a tota Europa.

Així doncs, durant 7 dies (del 10 al 18 de setembre), es duran a terme una infinitat de propostes aptes per a tots els públics, independentment de l’edat, l’experiència o la condició física de cadascun, amb l’objectiu de reunir persones, autoritats públiques, el moviment esportiu, les organitzacions de la societat civil i el sector privat en la promoció de l’esport i l’activitat física.

Telic Group se sumarà a aquesta iniciativa de la mà de la seva marca esportiva OXD. Durant una setmana es proposaran reptes i concursos per promocionar entre els treballadors però també entre els seguidors de la marca un estil de vida actiu i abandonar el sedentarisme, identificat per nombrosos estudis com a causa de malaltia.

L’activitat física contribueix a la prolongació de la vida i a millorar la seva qualitat per mitjà de beneficis fisiològics, psicològics i socials. Així doncs, com a empresa vinculada a l’àmbit esportiu, Telic Group no ha volgut perdre l’oportunitat de promocionar l’exercici físic, una activitat que proporciona múltiples beneficis tant en salut i benestar com a l’hora de reduir costos econòmics a la nostra societat.