Els productes +B.O per a estètica canviaran la seva imatge progressivament sota la marca UMAN

 

El catàleg de Telic Group 2017 presenta dues grans novetats que es poden simplificar en una sola: tots els productes +B.O canvien d’imatge i de marca segons el seu públic destinatari majoritari. Així, tots els productes de massatge que són desenvolupats pensant en les necessitats de fisioterapeutes i professionals de la medicina esportiva ja formen part d’OXD Professional Care, una nova marca que ha nascut sota el paraigües d’OXD –coneguda fins al moment com a marca de cremes i gels musculars-. Per la seva banda, els productes +B.O que van dirigits a centres d’estètica i professionals de la bellesa com són els ungüents anticel·lulítics o el gel per a cavitació canviaran la seva marca a UMAN, una marca pròpia de Telic Group que al catàleg 2016 només comptava amb algun producte de la seva antiga línia facial, com el Sèrum Antiarrugues.

Sense modificacions a les fórmules, formats o preus

Com en el cas d’OXD Professional Care, aquesta modificació no suposarà un canvi de formats ni de preus, que es mantindran igual que en la seva marca predecessora. Tampoc significarà la modificació de les fórmules dels productes, encara que sí que alguns productes +B.O deixaran de fabricar-se i no passaran a UMAN a causa de la seva baixa demanda, com és el cas d’algunes emulsions hidratants.

Un canvi únicament estètic

En definitiva, es tracta essencialment d’un canvi estètic que, a més, ordenarà i donarà més sentit a l’organització interna de Telic Group, formada per marques i divisions. D’aquesta manera, a la divisió de fisioteràpia constarà OXD Professional Care com marca insígnia, en l’estètica UMAN i en l’esportiva OXD Sport.